mandag 25. januar 2010

Memory Lane kan vise vei til gull

Dere husker kanskje gruppen All-4-One? Gruppen hadde en superhit med låten "I Swear" tilbake i 1994. Da var jeg 11 år. Sangen var en del på MTV på den tiden kanalen iblant viste noen musikkvideoer.

All-4-One - I Swear



Så kom jeg altså over denne låten her igjen idet jeg satt og mimret litt over gamle klassikere fra barndommen. En annen meget god låt av gruppen er "So Much in Love". I likhet med "I Swear" er også dette en cover-versjon. Mens "I Swear" egentlig var en country-låt, er "So Much in Love" en gammel låt av bandet The Tymes fra 1963.

All-4-One sin glimrende a capella versjon:



Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde regnet med at gruppen fremdeles var aktiv. Det er tross alt over 15 år siden de kom med "I Swear", og jeg har ikke hørt noe om gruppen på veldig lenge. Men da jeg surfet litt rundt, fant jeg ut at de er aktiv som bare det, og kom ut på et album så sent som i 2009. Og nå, folkens...

Åpningslåten på albumet "No Regrets" er faktisk så gull at det er smått utrolig at jeg ikke har hørt den før. Kanskje hadde den vært mer populær om MTV igjen hadde begynt å vise noen musikkvideoer? Uansett, her er den. Nyt den.




Jeg tar av meg hatten for All-4-One.


Frode Vincenzo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar