onsdag 27. januar 2010

Ukas Skreppe (uke 3)

Da var det tid for første post i serien "Ukas Skreppe". Som tittelen så vagt hinter til, handler denne spalten om jenter vi (ihvertfall jeg) syns er lekre å titte på. Det vil bli vist bilder, samt skrevet litt (det jeg kan/tror) om ukens utvalgte. Målet er å få det til å røske litt i leserens respektive kjeller.
Jeg vet ikke hvor mange lesere denne bloggen har ennå, men jeg vet det ihvertfall er tre (Frode, Are og meg). Hvis det mot formodning skulle være noen kvinnlige/jentlige lesere her, har jeg en "Ukas Fyr"-spalte på innerlomma. Bare å rope ut ønsker, så skal jeg nok få det til å koke i grøten deres, og. Men, nok skrift.


Først ut i spalten "Ukas Skreppe";
Mila "Jackie fra that 70s show" Kunis

Info (kan ikke garantere for at dette stemmer):
Mila Kunis er sånn ca 26 år, tror jeg. Hun kommer opprinnelig fra Russland eller Ukraina (samma det vel?). Mila er sammen med (/gift med?) Kevin fra Alene Hjemme-filmene. Skjønner ikke helt hvorfor, men han er vel sikkert morsom eller noe. Kunis ble kjent gjennom rollen som Jackie i seersuksessen "That 70s show". Ryktene skal ha det til at hun spiller lesbisk med Natalie Portman i en film som kommer en gang snart. Det blir fint.


XOXO
Gossip Boy

3 kommentarer:

  1. Jeg personlig klarer meg fint med ukas skreppe også jeg;) Er det Gunn nesteuke? :P

    SvarSlett
  2. Har ikke nok bilder av henne, desverre. Jobber dog med saken... (no stalker)

    SvarSlett
  3. Bortsett fra XOXO fra Gossip boy er hun akkurat som i "That 70s show" med klesvalg og alt. Lite utviklende.

    SvarSlett