torsdag 14. juli 2011

Resten av Slottsfjell

Mitt hjem nummer... øh... fire, Tønsberg. Litt forsinket innlegg, men jeg tenkte bare ikke på det før nå, men ut fra programmet virker det ikke som den verste dagen å gå glipp av. Röyksopp var sikkert kult, Oslo Ess også, og kanskje Anthrax for de som liker sånt (ikke oss altså). Dere kjenner sikkert prosedyren fra Hoveinnlegget. Våre favoritter og/eller anbefalinger. Dag for dag, av de som er igjen. Klar ferdig gå.

FREDAG:

Gategutters lille godklump Melissa Horn spiller. Tjejen som er på hils med Frode når han hiver seg inn i siste øyeblikk er litt for søt, og så synger hun fint også. Bra Melissa. Nesten unødvendig med sang her, men det er aldri feil med litt Melissa.



Etter det kan man vente på Madcon, eller ta seg en pils før man går bort for å se The Go! Team. Høres ut som en blanding av en cheerleadergjeng og en tivolikarusell. Litt samme problemet som sukkerspinn, det blir fort for mye. Tror uansett det kan være kult live. (Etter cheerleaderne fra England spiller Katy B. Sikkert tommel opp.)

Håper noen ber Madcon spille denne.





Også håper jeg Sprutbass er like artige som de høres ut. Det vet jeg ikke noe om da. Finn det gjerne ut for meg på Kastellnatt.


LØRDAG:

Nesten så jeg drar ned etter jobb og raner noen for billetten. Synd mye av det fete er på ganske samme tidspunkt. Datarock har forhåpentligvis stemt gitarene innen klokken åtte. Etter Oslo Live for noen år siden har jeg hatt lyst til å se dem live igjen, det var sykt fett og det ser slik ut:





Så kommer luksusproblemet. Både Lars Vaular og Mogwai går begge på 21. Kaizers går på 22. Da spørs det om du vil se en hip bergenser, en gjeng med skotter eller noen karer fra Jæren som dasker på oljetønner. Tipper uansett det blir allsang til denne:








Når klokken er 01.45 bør Russ Chimes får være den som får oppmerksomheten din for kvelden (hvis du ikke møter en special someone på konserten da). Det engelske innslaget i en fransk housegjeng som lager house som får deg rett inn i en solnedgang i en episode av Miami Vice. Frem med lindressen til faren din og en pastellfarget t-skjorte om du er gutt, skulderputer og kreppetang hvis du er jente.



Altså, det ER sikkert mer som er verdt å få med seg, men jeg orker bare ikke skrive mer.

Hej då.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar