mandag 8. februar 2010

Når det er kaldt er det greit å se på morsomme klipp.

Det er fremdeles vinter. Det er fremdeles kaldt. Det verste er kanskje over, men jeg synes fremdeles at jeg altfor ofte tenker at "er det meg, eller er det litt kaldt nå?".

Jeg kjenner jeg gleder meg litt til våren kommer, og man kan dra frem engangsgrillen i parken, slenge ut et stort teppe man kan ligge på og åpne en utepils.

Men det er ikke bare temperaturer som kan varme. Her følger er par klipp som scorer høyt på en skala.


Paul Rudd er kjent bl.a. gjennom roller i "Clueless" og som kjæresten til Phoebe i "Friends". Det er dog i de siste årene han virkelig har slått til i godfilmer som "Forgetting Sarah Marshall", "Knocked Up" og "I Love You, Man". Hans herlige improviasjoner i filmene hans er gull.


"Slappin' da baez" regner jeg allerede som en klassiker. Paul Rudd FTW!



Full versjon av denne scenen kan dere se på:
http://www.youtube.com/watch?v=BUOXXAK55C4

En meget god film. Morsom. Når jeg ser denne filmen ler jeg masse.


En ikke fullt så bra film er "I Could Never Be Your Woman"... Men Paul Rudd leverer selvsagt her også. Kjører komplett lekestue i denne scenen hvert fall.




Avslutter dette innlegget med Jason Segel sin episke fremførelse av "Dracula Song" fra filmen "Forgetting Sarah Marshall". Stort.



Takk for meg.


Frode Vincenzo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar