lørdag 22. mai 2010

Beelzebub

Det er veldig mye prat om han som ser litt ut som en padde og kameratene hans om dagen i forbindelse med nyutgivelsen av "Exile On Main St." om dagen, platen som avsluttet firkløveret av det som blir sett på som Rolling Stones beste album. Sangen som kommer i dag er derimot åpningssporet på albumet som var det første av de fire store, "Sympathy For The Devil" fra Beggars Banquet.

Jeg sliter litt med å bestemme meg for hvilken jeg liker best. Originalen, eller remixen The Neptunes kom med for noen år siden. De er såpass like at det egentlig ikke spiller noen rolle. Jeg tar med begge.

Original


Remix (en litt kort versjon)



Og til slutt må jeg bare ta med min Stones-favoritt, også en kort versjon (fuck youtube).



- Are

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar