mandag 26. april 2010

hjerterknekt.

Are satt seg ned for å lage et innlegg om topp 5 love songs. Det har jeg også gjort, men ser når jeg er ferdig at dette ble like mye et innlegg om kjærlighetssorgssanger som kjærlighetssanger.

Jeg gidder ikke rangere de 5, bare tar de i random rekkefølge.

Førstemann ut er en rerun fra Ryan Adams, som var en gjenganger hver gang Are hadde kjærlighetssorg. "La Cienega" fra Gold.



Så er det verdens søteste sang. Hello Saferide's "Get Sick Soon".



Dette blir enda en reprise fra et innlegg vi hadde for ikke så veldig lenge siden, men denne... den tåler et gjenhør.



Jeg er ingen stor DeLillos-fan, men akkurat denne (og noen til) er det noe spesielt med. En av de såreste sangene jeg vet om. "Glemte Minner".



Helt til slutt er det gode gamle Bob, med en sang som handler mest om de 10% av tiden han IKKE synger om. "Most of the time". (Fant den dessverre bare med litt ræva lyd).



- Are

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar